00Grozs
0
0
   


 
Garantija un atteikuma tiesības

Esam priecīgi, ka izvēlējies iegādāties preci Up^Store interneta veikalā. Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu tikai pozitīvas emocijas.

Ja rodas jebkādi jautājumi par preces remontu un garantijas nosacījumiem, sazinies ar oficiālo Apple servisa centru BCCS: Brīvības iela 110, Rīga, LV-1001, Kontakti: 67377279, service@bccs.lv Darba laiks: P – P 10:00 – 18.00. S, Sv - brīvs.

Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:

1. Visām Up^Store interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija!

2. Latvijas likumdošanas noteiktais obligātais garantijas termiņš ir 2 gadi. Tomēr ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm var būt atšķirīgs. Tas var ilgt vienu gadu vai arī piecus gadus. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā klientu konsultantam.

3. Nebēdā, ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem! Šajā gadījumā Tu vari pieteikt pretenzijas par preces kvalitāti Up^Store interneta veikalam (SIA Xnet).

4. Iegaumē – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

5. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

6. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
- bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
- bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
- esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
- neveiksi regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).

7. Salaboto preci, kas nav smagāka par 10 kg varam piegādāt Tev vēlamā vietā. Maksa par šo pakalpojumu ir 10 EUR. Ja gribi izmantot šo iespēju, zvani pa tālruni 66778864.

8. Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.

9. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:
- uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
- nāc pie mums! Būsi laipni gaidīts Rīgā, Jūrkalnes 15 darbadienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un pirkuma dokumentu);
- zvani pa tālruni 67651225 no pirmdienas līdz sestdienai no 8.00 līdz 20.00 un svētdienās no 9.00 līdz 18.00, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

10. Atteikuma tiesības.
Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā.
Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.

11. Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības – ņem vērā šādus ieteikumus:
- izmēģini preci, bet nelieto;
- neatver audioieraksta, videoieraksta, vai datora programmatūras iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
- saglabā un nesabojā preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju;
- ir preces, kuras pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ: higiēnas preces (epilatori, skuvekļi, matu kopšanas ierīces uc.), dāvanu kartes, grāmatas.

12. Gadījumā, ja gribi atteikties no preces, nogādā to (pilna komplektācija un ražotāja iepakojums) SIA Xnet birojā Rīgā, Jūrkalnes 15. Neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!

Mēs darīsim visu, lai garantijas procedūra noritētu iespējami drīzā laikā un neradītu Tev liekus uztraukumus.

Vispārīgos noteikumus par patērātāja tiesībām un pienākumiem lasi: šeit.



Klientu serviss
Tālrunis: 67651225
P - S 8.00 - 20.00
Sv 9.00 - 18.00
E-pasts: info@upstore.lv

 
 
Noderīgi
  • Pirkuma grozs
  • Pircēja konts
  • Palīdzība
  • Par mums
  • Kontakti
  • RSS
  • Garantija & atteikums
  • Piegādes izmaksas
  • Apmaksas iespējas

  •  
     
    MacForums.lv
  • itunes (2)
  • 2 monitori pie macbook pro (2)
  • '#' simbols uz macbook (5)
  • Līdz ar High Sierra uzradies triperis (3)
  • High Sierra (64)

  •  
     
    MacPasaule.lv
  • Tikko nopirki Mac? Tad izlasi šo te!
  • Jauna Mac sagatavošana darbam
  • Īss ievadkurss pārnācējiem no Windows pasaules

  •  
     

    Visas cenas norādītas EUR ar PVN, neietverot samaksu par piegādi.
    Preču pieejamība tiek mainīta manuāli, par pamatu ņemot Xnet SIA noliktavas un vairumtirgotāju datus.
    Precīzu informāciju par preci un tās pieejamību vienmēr iespējams noskaidrot,
    kontaktējoties ar upstore.lv klientu konsultantiem pa tālruni 67651225 vai e-pastu: info@upstore.lv

    Preču aprakstu veidošanai izmantota informācija no www.Apple.lv

    Xnet sadarbībā ar TunT



    kurpirkt.lv